Tájékoztatjuk a lakosságot, hogy Magyarország Kormányának a védelmi intézkedések ideiglenes szigorításáról szóló 104/2021. (III. 5.) Korm. rendelete alapján hivatalunkban
2021. március 8. napjától további intézkedésig az ügyfélfogadás SZÜNETEL!
Kérjük, hogy beadványaikat elsősorban elektronikus úton a hivatalunk Hivatali kapujára – Hivatal rövid neve:
TOKAJPH KRID azonosítója: 503008306– a küldött elsősorban az önkormányzati hivatali portálon megtalálható nyomtatványok felhasználásával, vagy e-papíron illetve e-mail címre történő e-mailen küldjék be. A hivatali dolgozók e-mail címe az alábbi linken érhető el:
http://old.tokaj.hu/tokaji-kozos-onkormanyzati-hivatal/
Az elektronikusan beküldhető nyomtatványokat az alábbi linken lehet elérni:
https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap
A hivatalunk nyomtatványainak kiválasztásával és az ügyindítással kapcsolatos információk itt érhetők el:
http://old.tokaj.hu/elektronikus-ugyintezes/
A fenti tájékoztatás szerinti elektronikus felületen el nem érhető nyomtatványok esetében, illetve az ügyfél oldali technikai problémák esetén a beadványok írott formában történő benyújtásához a Tokaji Közös Önkormányzati Hivatal előterében biztosítunk papír alapú nyomtatványokat a lakosság, illetve ügyfeleink részére.
Kérjük, amennyiben ezen nyomtatványok kitöltését követően azok benyújtása technikai okokból e-mailen nem lehetséges, úgy azokat a Tokaji Közös Önkormányzati Hivatal előterében kihelyezett gyűjtőládába helyezzék el, valamint postai úton juttassák el a Tokaji Közös Önkormányzati Hivatal 3910 Tokaj, Rákóczi út 54. címre.
Ügyfeleink március 8-tól személyesen kizárólag rendkívüli és kivételesen indokolt esetben kereshetik fel hivatalunkat – pl. haláleset bejelentése esetén az Anyakönyvvezetőt -, a Kormányrendeletben elrendelt home office munkavégzés következtében a kizárólag ügyeleti rend szerinti munkavégzés miatt, a személyes megjelenést a kivételes ügyintézésre telefonon előre egyeztetni kell.
Kérjük ügyfeleinket, hogy személyes megjelenés előtt telefonon keresztül keressék hivatalunkat, tekintettel arra, hogy március 8.-tól hivatalunk ügyeletet tart, és nem minden nap áll rendelkezésre az adott ügyben illetékes ügyintéző, aki az üggyel kapcsolatban részletes felvilágosítást tudna adni.
A hivatalunk az alábbi telefonszámon érhető el: 47/352-752
Felhívjuk figyelmüket, hogy az esetleges személyes megjelenés alkalmával a Hivatal előterében is kizárólag a szájat és az orrot eltakaró eszköz, orvosi maszk viselése, 1,5 méter védőtávolság megtartása, valamint a bejáratnál kihelyezett kézfertőtlenítő használata kötelező!
Figyelem! A maszkot az épületben való tartózkodásuk teljes időtartama alatt viselniük kell!
Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!
Péterné Ferencz Zsuzsanna s.k.
Jegyző