A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3910 Tokaj, Bethlen G. út 7.
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Szerződésekkel kapcsolatos adminisztratív ügyintézés. Szervezési feladatok – találkozók, külső – és belső megbeszélések egyeztetése.Teljeskörű irodai adminisztráció elvégzése. Adatbázis kezelése. Vendégek fogadása. Gazdálkodó szervvel való kapcsolattartás.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közalkalmazottak jogállásáról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
Középfokú képesítés,
Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
Irodai adminisztrációs – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
önéletrajz, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2016. március 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2016. február 19.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Nagyné Bősze Katalin nyújt, a 06/20-957-6800 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Tokaji Múzeum címére történő megküldésével (3910 Tokaj, Bethlen G. út 7. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 77/2016 , valamint a munkakör megnevezését: irodai adminisztrátor.
A pályázat elbírálásának határideje: 2016. február 26.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
www.tokaj.hu – 2016. február 1.